Blogger Templates

Total Pageviews

Followers

Tuesday, May 17, 2011

ilysm dear pukehh !!!!!!!!!!



hi diary,,

aku kan ade sowgg kawan yg baikk gler2 nan aku,, heheh,,
name dye kan faqihah,, tapi aku panggil dye pukehh,, hehhe,,
speciall tuhh name nye..
aku sowgg je pnggil pukehh...
dax2 laen sume panggil dye faqihah , n aqehh.. hahahah..

hah !! kat dalam kelas,, dye duduk sebelahh aku, kalo ade pe2 masalahh je,, mesti aku akan cite kat dye dulu..
heheh,, bese lhaa,, dye kan bestie kesayangan aku,,
salahh satu bestie aku lhaa..
yg len pun bestie aku gakk, tapi setiap bestie aku ade personality masing2.. heheh

aku ingat agi,, taun lepas aku pena gado besar nan dye,, cmpai nages2,, huh !! dahsyat2 !!
aku n pukehh aku ase kan,, maybe,, gado nie lhaa yg membuatt kan kteworang rapat !!
aku xkan pena lupekan bestie aku nie.. sayang awkk.. thankz 4 ur advise pasall amer 2.. ktew akan amekk yg baikk n tnggal kan kesalahan ktew..

thankz au pukehh coz awkk dahh jdi bestie ktew slame nie.. heheh,, macam nak nages plakk,,
terharu,, hahahah..
sayang awkk,,
awakk salahh satu bestie gurl ktew !!!
awkk lhaa yg pertame !! yg firstt tuhh !!
heheheh,,
walaupun ktew xslalu mcet,, xslalu sgtt luahh kan masalahh,, xslalu hangout same2,, n etc lha,, tapi,, ktew tetap bestie..
awkk kne ingatt tuuu.. ite akan slalu akan jadia bestie,,
heheh,, walaupun perangai awakk kadang2 menyakitkan hati,,
tapi itu lhaa yg membuat kan ktew makin lame makin rapatt sayangg...
yang pasal amer tuu,, awkk jangan risauu k,,
pandayh2 lhaa ktew handle it.. hehhe

heheehheheh,, ktew suka sangat kawan nan awkk,, sportingg sgtt2,, dahh lahh panday mathematic glerr !! glerr2 punye suke !! hahahaha

pukehh2,, awk jangan lupekan ktew taw kalo 1 hari t itew pindahh,, awakk jangan lupekan ite taw,,ingatt tuuhh ,, kalo x ktew sembelihh awkk cukupp2 !! hahahhhhaha..

k lhaa that's all 4 today.. t kalo ade agii,,, aku sambong ctew at blogg aku niehh,, k bubye ...


i love you dearr pukehh sayang !!!!!!

notes for intan n azwa...

jangan jeles taw,, hahahahahah

No comments:

Post a Comment