Blogger Templates

Total Pageviews

Follow by Email

Followers

Thursday, May 5, 2011

hari ni aku sedihh lagi,, sedihh lagi lagi n lagi :'(

tadi kat sekolah,, mood aku kadang2 ok n kdang2 tak... huh !! stiap kali aku nampak dye aje,, msti aku rase sedihh gler.. aku sygg dye sgtt2.. aku rindu dye .. rindu sgtt2.. aduhh,, cmne nk lpekan dye nie.. susah gler r.. lgi2 kteorang 1 kelas.. hari2 jmpe,, hari2 nampak,, 1 kelas lha di kate kan... aduhh,, aduhhh,, aduhh,,, :'(

ntah knape ek, aku rase dye cm mngelak dripade aku??? dye ckp dye x mengelakk pun dri aku.. tapi nampak sgt2 dye mngelakk.. tapi xpe lhaa.. aku redha je.. berfikiran positif lhaa .. aku sygg dye,, so aku akan slalu berfikiran positif akan dye...

aku akan tunggu dye.. akan tggu dye... akan !!~~

hmm,,,, sygg awkk...

nseb ade kwn2 aku yg slalu bgi nasehat kat aku,, bgi semangat kat aku,, lagi2 kwn2 aku dari 3krk1 n 3krk2... tak lupe juge bestie aku dri skolah taman,, izzat, capix n adybb !!! kowg the best lha !!! sygg korang,, xlupe juge akak2 n abgg2 aku yg slalu bgi advice..

nadia amat2 menghargai korang sume!!!

sayang korang sume !!!

sayang awkk jgakk !!!

2 comments:

  1. x mau sdih2 la nadia cyg..
    eppy always k....

    ReplyDelete
  2. okeyhh maya sygg.. thank you... ;)..
    eppy always!!

    ReplyDelete